40 dagar!

Nu är det bara 40 dagar kvar tills bebis kommer! Förhoppningsvis tittar den ut lite innan men jag har bestämt att den inte får komma en dag senare än beräknat...
I denna värmen dessutom är det svårt att vara helt okej och njuta vilket är lite tråkigt. Sen att jag är osmidig och hormonell..ska vi inte ens prata om..

Längtan efter bebis är stor och även att få ha min kropp ifred. Att få leka med Melanie på riktigt, böja sig ner efter något, ta på skor, kläder, torka sig efter dusch, duscha är ju rätt jobbigt också faktiskt!

I lördags blev jag överraskad med en babyshower av mamma och mina fina vänner! Mamma hade ordnat med massa god och lätt mat och självklart en hel del fika efteråt (som vanligt)... Jag blev bra överraskad när vi kom hem från Knalleland och jag först såg att det hängde ballonger utanför dörren då jag sa till Micke att de är någon som hängt ballonger på vår ingång, som måste hängt fel eller nåt.. Micke gjorde en lite lurig min och då fatta jag att nåt va på gång, men det tog en stund innan jag fattade vad det var, då de alla ropade "surprise" haha... 
Jag behövde detta! Har så fina vänner runt omkring och en fin familj så jag är lyckligt lottad! En massa fina grejer fick jag också, som jag ska försöka ta en bild på allt när jag samlat ihop det igen.. Bland annat en badbalja med såndär liggrej i så bebis kan ligga själv, presentkort (med en av de bästa rimmen jag läst;)), en jättesöt baby-bo som jag själv tänkt att köpa.. Som sagt, kommer bilder så snart jag får tummen ur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0