Nu vs. Då..

Bebis i magen sparkar runt som om den vill ut redan nu:) ibland har den hicka samtidigt som den sprattlar en massa, kanske blir den förbannad över hickan? :) Melanie sparkade också väldigt mycke och speciellt mot slutet så blev magen helt skev ibland och såg ut som att den va helt platt för att hon la sig på tvären.. Hon är ju ganska envis också så hon ville väl ut helt enkelt.. Lillebror/lillasyster kommer nog bli minst lika envis tror jag:)
Tänk va de kan skilja på graviditet då! Med Melanie mådde jag jättebra fram tills jag fick klåda över hela kroppen två månader innan BF. Men nu mådde jag illa fram till v.12 och så nu har jag fått tillbaka illamåendet IGEN! Jag kan inte dricka eller lukta på kaffe för då vänder de sig i magen:/ jag som vill och behöver ha morgonkaffet! Så bara och vänta ut tills de har gått över..
Mycke annat är så mycket tyngre och jobbigare nu också, känner mig jättestor så att jag har svårt att böja mig och så och jag gillar inte alls att va så begränsad:( och jag är bara i vecka 23!!

Nåja, hoppas att det blir lättare nu när de blir lite varmare ute och man slipper vinterjackan och annat sånt..
Ska även ta fler bilder på magen så vi kan jämföra me nu och då:) magen känns likadan och jag tycker själv den ser likadan ut som sist och då va de tydligen en typisk pojkmage ;)

Igår va de äntligen varmare ute, hela 11 grader, och vi fick va ute efter dagis och gunga och leka på lekplatsen. Melanie skrattade som tusan när hon hoppa upp i gungan och jag pötte på.. Ser verkligen fram emot att få mysa massa ute me henne senare när de blir ännu bättre väder! Me ballerinaskor på:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0