2012-06-21

11 dagar kvar till nedsläpp nu.. Nu är jag less på de, på riktigt! Jag vill ha ut bebisen NU! Idag, ikväll! Gärna senast imorn! Orka ända till 2 juli..
Jag är trött x3, trött för att jag bär på en vilding, trött för att jag inte kan slappna av och svårt att somna och sen sover oroligt och dessutom på detta trött av allergin, jäkla pollen!! När jag vaknar på morgonen känner jag mig som bakis plus som att jag kört nåt boxningspass..
Idag tog vi oss ändå till knalleland för en god lunch och sedan lite glass och nu är vi uppe i Annelundsparken och leker lite, eller Micke och Melanie leker:) sedan ska vi fika me Anna som är på en snabbvisit i Sverige:) de ser jag fram emot!


Kommentarer
Postat av: juliska!!

snaaart såååå :D:D:D:D

2012-06-22 @ 23:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0