Jag har en katt eller en häst i magen!

När jag frågar Melanie om det är spännande att bebis snart ska titta ut så säger hon: "Aaa".
Och när jag frågar vad hon tror att det är så säger hon: "Hmm, jag tror det kanske är en katt, eller en häst, eller kanske en bebis..."

Jag undrar hur en häst får plats i mig? Hur hon tror att den kan ha kommit dit.. En katt likaså.. Härom dagen så frågade hon; "Men mamma, hur har du fått bebisen i din mage?"
Jag: "Pappa gav den till mig!"
Melanie: "Men..men den bara växer och växer och växer ju!?"
Jag: "Eh, ja.." (så distraherade jag henne med annat, hehe)

Åh vad jag älskar den lilla flickan! Och snart har jag två :) Kanske en av varje, kanske blir vi tre mot en... Snart får vi se vem som får den där hundringen haha... Jag eller Micke.. ;)

Ska se till att ta ett kort på magen också, vilket vi inte gjort sen vecka 25 eller nåt.. ska bli kul att jämföra den bilden med hur magen ser ut nu!
De där me att ta en bild på allt från babyshower..blev inget med de där, allt är en enda röra i bebisens rum (tycker jag) och måste få tummen ur att faktiskt få ordning där snart för sen kommer jag få mer panik över röran... Måste få ordning på kläderna, in med basenheten för babyskyddet i bilen, bädda bebissängen osv osv...

Sen får bebisen mer än gärna komma, för vi längtar maaaaaassor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0