Med risk att göra många arga...

Men de skiter jag i!
Jag förstår inte varför man ska envisas med att lägga ut bilder på sina barn när dom är sjuka? Hur kul är de för barnen och för dom som ser bilderna att se barn med 40 graders feber eller ansiktet fullt me vattkoppor eller liknande och mörka ringar runt ögonen för att dom mår sjukt dåligt?? Jag tycker synd om dessa barn, inte synd så att man ger föräldrarna nån sympati utan sympati till barnen att dom blir uthängda på de sättet.. En mysig bild när de ligger och gosar i soffan eller andra lite roliga bilder men hey, låt barnen va sjuka ifred!
Om melanie skulle va jättesjuk och knappt kan hålla ögonen öppna inte fan går jag och tar ett kort för att slänga ut på Facebook! Av vilken anledning?!

Att lägga ut på blogg/Facebook att man är sjuk, magsjuk eller nåt sånt är okej, men spara detaljerna för er själva, vet inte om någon vill veta hur många och var jag lagt mina spyor..

Så, nu har jag klagat färdigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0