Ooh så trött!

Är så sjukt trött nu men ändå sitter jag kvar vid datorn... Har kollat första avsnittet av How I met your mother precis. Måste ju ha en ny serie att titta på nu när jag kollat klart Sex and the city :) Så nu ska beautyboxen flytta hem till Lucia igen!

Imorn är det första dagen på dagis för Melanie!! Jösses vad det går fort! Dock är hon inte helt frisk än så jag ska höra med dagisfröknarna imorn bitti vad de tycker då det bara handlar om en timma och vi tycker att hon är någorlunda frisk för att gå dit.
Min lilla flicka ska börja på dagis! Helt sjukt...

Får se hur det blir med hennes dagisschema sen när jag slutat jobba. Hon kommer att få gå tre timmar om dagen eller efter ett schema som dom har för barn som går färre timmar. Huvudsaken är att hon får vara där och leka med barnen så hon får vara hemifrån lite och träffa andra barn!

Jag har för övrigt bara åtta dagar kvar att jobba! Känns så jäkla skönt att komma därifrån! Dock jäkligt trist att inte ha något nytt men det får ta den tid det tar. Funderade innan om jag kanske skulle ta och göra högskoleprovet eller börja någon/några kurser till hösten... Får kika på det snart... Vet ju inte vad jag vill göra...

Näh, nu måste jag lägga mig!

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0