Det var väl klart...

...att jag också skulle åka på förkylningen :( Trodde att jag hade en minipluttischans att kanske slippa undan men icke! Skit också!

Första dagen på dagis idag gick jättebra! Melanie satt till en början fastklistrad på mig men sen var det jättekul för henne med alla de nya leksakerna och de andra barnen! Efter dagis gick vi vidare till öppna förskolan och var med på sångstund där Melanie promenerade omkring och pillade lite på de andra barnens ryggar...haha..såg väldigt roligt ut och jag hade gärna velat veta vad hon tänker hehe...

Hon mår i alla fall mycket bättre idag men hostar fortfarande en del, så jag undrar om den hostmedicinen faktiskt hjälper... Tycker så synd om henne när hon hostar så :(

Vi tog även en liten trip till Kinna och hälsade på min farfar och farmor och sedan kom vi hem för att laga mat. Det blidde Korvstroganoff! Me like a lot! Mumsisch vad gott det blev!

Imorn ska jag jobba så då ska pappa Micke följa med Melanie till dagis. Bra att han får mer tid med henne nu då hon är så frrrrrrrrrrrrrrruktansvärt mammig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KRY på dej :)

2011-01-13 @ 23:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0