Världens bästaste Melanie 1 år!!!

Idag blev vår underbara lilla busflicka 1 år! Dagen började med födelsedagssång när Melanie har vaknat och hon blev glad så hon viftade med armarna :) Sedan blev det frukost med dagens första present. Det var en sån där mätsticka som man sätter upp på väggen...

När jag kom hem efter jobbet så fick Melanie öppna resten av sina paket och även paket från mormor och morfar och Anneli med familj. Fler bollar i hennes bollhav blev det och, ja, Melanie klagar ju inte! ;)

Melanie fick så klart äta av sin första födelsedagstårta som jag bakade igår och även försöka blåsa ut ljuset, men det gjorde morfar i smyg :)


Tårtan :)


En nöjd 1-åring öppnar paket 7:30 på morgonen :)


Mer presentöppning!


Denna söta fåtölj fick Melanie av sin mormor.
Här kan hon läsa alla sina tidningar och böcker som hon tycker så mycket om :)


Blåsa ljus!! :)


Dessvärrre för mig har jag fått något virus så jag har mått illa hela dagen och väl hemma mådde jag ännu värre och till slut spydde jag. På världens viktigaste dag! Va?
Nu har jag så ont i hela kroppen och trött och ska strax krypa ner i sängen och hoppas på att jag mår mycket bättre imorgon!

Ha de fint alla ni!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Eller kanske en till bebis på gång;)

Så fin den lilla fåtøljen va och så søt Melanie va på korten:)

Jag och Morten kommer runt 12 på lørdag! Längtar!



Kramar

2010-09-02 @ 23:14:09
URL: http://abeautifulmind.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis i efterskott till lilla Melenie!

2010-09-06 @ 09:32:01
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0