Kalasdags :)

Melanie har bestämt sig för att vakna tidigare och tidigare! Vi har vart rätt bortskämda med att få sovmorgon till halv 9-9 förut och nu vill hon upp redan 6:30! Jag tycker hon kunde sparat det där tills hon ska börja på dagis, men nej. Däremot är det mysigt att hon är vaken när jag ska upp och jobba så jag kan mysa lite med henne innan jag ska gå iväg :)

Idag blir det 1årskalas med massa tårta och kaffe goda vänner hela dagen! Tyvärr är det en del som är sjuka som inte kunde komma :( Massa grejer som går nu. Skolstart och dagisstart...
Igår kväll fixade vi sista tårtan till idag och vi satt och vispade grädden för hand framför fotbollen... Vi var bra trötta både jag och Micke.. Speciellt jag som ses nedan :)


Jag från en av mina "icke-bästa" sidor...


Vispa, vispa, vispa, vispa...


Nu ska det fixas och donas det sista!
Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0