Update...

Oj oj... Jag har verkligen inte haft någon som helst lust att skriva ner något här, trots att huvudet har vart fullt med tankar, funderingar och saker som jag bara hade velat skrika ut och framför allt skriva ner, men när jag väl satt mig för att skriva så har det stått helt stilla. Har knappt kommit till att skriva rubriken... Ska försöka göra en liten update någon gång i veckan i alla fall och inte var fjärde vecka :)

Jo, vad har hänt?? Inte värst mycket. Jag har fyllt 25 år, nej jag känner mig inte gammal. Jobbet är någorlunda som vanligt, flyter väl på och jag känner mig inte längre som en praktikant ;)
Matten går okej, tills jag vet om jag klarade provet i torsdags eller inte... Så jag vet vad jag ska plugga mer på tills det nationella provet som jag fasar över! Tur att det finns omprovstillfällen på det som man behöver plugga mer på!


Dock vill jag och behöver verkligen komma iväg nånstans, komma bort och bara vara... Jag och mina två bästaste. Bara vara vi och bara tänka på oss och inget annat. Bara njuta av dagen idag och oss! Bara komma bort på en skön lite semester i några dagar. En resa till något varmt land långt borta hade inte suttit fel. God mat och värme och kärlek... 



Nu blir det varm dusch och sen en varm o´boy och titta på Sex and the city tänkte jag :) Dä ä najs.




Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-11 @ 20:47:43
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0