Yes, solen är tillbaka!

Solen är tillbaka och det är hur jäkla underbart som helst! Har precis kommit in efter en lång och skön stund ute på vår framsida där solen värmt mitt bleka ansikte och bröst och mina bleka armar...
Tror nästan att även grannarna blev lika bländade som jag blev när jag tog av mig till linne... Nu känns det som jag fått åtminstone lite färg så jag slipper blända någon.

Känns som att vi kommer få gjort rätt mycket idag. Micke ska plantera om sina tomater och sen ska vi iväg och slänga lite skräp och handla och sedan hem igen och kanske njuta lite till av solen ute på vår altan! Härliga söndag.
Jag tog mig en go promenad imorse efter frukost. Behöver rensa ut lite skräp som jag har fått i mig denna helg.
I förrigår var det vin i massor och igår en stor fet förjäkla god pizza från Pinocchio (och en öl).

Jag var inte alls kaxig igår... Trött och ont i huvudet. Micke likaså... Men jag hade väldigt trevligt i fredags. Gott vin och god mat och gott sällskap med roliga och mindre roliga samtalsämnen...



Nu blir det kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0