Sex and the city

Det blev ingen sångstund idag utan ett längre besök av Emi och Hanna. Melanie åt en senare lunch också så det han blivit att vi kommit försent.
Det var kul att umgås med Emi och Hanna lite längre. Blir ju att man inte ses så ofta och då är det bra att passa på när man kan.
Vi gjorde rostade mackor med ost till lunch och sedan gick vi ut i den varma luften (hela 19 grader men ingen sol) och gungade lite vilket Melanie älskar :)
Sedan gick vi bort till mamma en stund och drack mer kaffe.

Nu sover Melanie gott i vagnen och jag ska titta på (om jag hinner) ett avsnitt till av Sex and the city som jag har fått hem. Har hela första säsongen här nu som jag ska ta mig igenom :) Wohoo! Har inte sett alla avsnitt så det ska bli skoj!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0