Schlager!!!!

Godmorgon!

Nu har Melanie börjar krypa! Det går inte fort men hon kommer dit hon vill i alla fall :)
Vinskåpet var hon och drog i igår och sen välte hon ut alla leksaker i sin låda så detta är väl en del av det som komma skall när hon är igång på riktigt hihi...

Igår kollade vi på Alice i underlandet och käkade godis och drack ett par iskalla Heineken. Filmen var okej, den var rolig emellanåt. Speciellt Mad Hatter (Johnny Depp) och kissekatten Cheshire Cat :)
Jag fick som vanligt ont i magen av godiset efter ungefär 5 stycken godisar. Riktigt tråkigt. Antar att min mage inte riktigt gillar sån där vingummigodis liknande som typ nappar och sura flaskor :(

Ikväll ska vi ta något bättre och godare! Lite salta kex med brie och rostbiff med keso! Det är ju schlagerfinalen :)) Jag är fortfarande lite lätt avundsjuk på min bror som ska sitta med i publiken, men här hemma i soffan med lite gottesaker och världens bästa Micke funkar lika bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0