Rekordvärme

Idag har det minsann varit jäkligt skönt väder för en gång skull här i Borås och tur är att jag bara jobbade halvdag så att jag kunde njuta av denna dag ute tillsammans med min lilla prinsessa :) Har vart nästan 25 grader i skuggan här på vår altan.
Melanie är inte helt förtjust i att ha på sig kepsen alltid så vi provade hennes solhatt istället. Den funkade lite bättre och var inte lika lätt att ta av.  

  


Mamma och Jonelia kom på fika och jag slängde snabbt ihop lite chokladbollar till oss... Var inte så sugen på det som jag trodde men ett par fick jag i mig. Man kunde nästan tro att Melanie fick i sig några pärlsockerkorn också då hon fick värsta energin ett tag och gjorde flygplan.

   


Sedan premiärade jag och Melanie på altangolvet med en filt och leksaker och solhatt.

Trots underbart väder och chokladbollar sjönk mitt humör innan på grund av en grej som har gjort och kommer göra mig besviken, äcklad och ledsen och jag vet inte vad mer, länge, länge...
Finns tyvärr inget jag kan göra utan bara blunda för det som sker och försöka fortsätta som vanligt helt enkelt.

Det är som det är och kommer att vara som det är.

Nåja.

Nu är humöret lite bättre efter att ha kört ett aerobicspass och efter en go dusch blir det lite Sex and the city-maraton medans Mickemannen spelar Fallout3!



Vi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0