Melanies nya skor

Nu ska vi strax kolla klart på filmen som vi började på i fredags (!) Egde of darkness. En ny film med Mel Gibson som var väldigt bra tills jag blev för trött och nickade till för många gånger och vi fick stänga av, vilket händer väldigt ofta när jag kollar på film :)
Men ni, äntligen, får vi kolla klart på den!

Igår var vi ju nere och köpte skor till Melanie. Jag hittade två par skor till Melanie nere på H&M. Ett par som passar perfekt till kepsen som vi köpte för ett tag sedan och ett par jättesöta vita som hon ska ha på bröllopet som vi ska på på lördag.
Men idag när jag skulle ta på henne dessa andra skor jag köpte märkte jag att dessa var mer för stora än vad jag tänkt! Typ två-tre cm för stora. Inte bra. Så efter sångstunden traskade vi ner igen för att byta dessa men kom överens med mannen i huset att vi kunde behålla dessa till senare och istället köpa ett par nya.

Så vi gick in på Barnvagnscentralen och hittade de röda skorna! Hur söta som helst! Dessa fick sätta sig på fötterna direkt :)

 

Så nu har Melanie tre par nya skor!

Självklart glömde jag kameran när vi skulle till sångstunden idag. Får komma ihåg till nästa gång. Två gånger kvar har vi.

Bröllopet vi ska på på lördag äger rum på Kivik på Sveriges östra sida, där jag aldrig vart så detta blir ett nytt äventyr. Det blir första gånger vi ska åka bil så långt med Melanie så det kommer att bli tufft. Vi får åka hemifrån tidigt och rubba på en del rutiner men det ska nog gå bra. Hoppas vi i alla fall.


Och nu när jag förhandsgranskade så ser jag att älsklingen vart inne och ändrat toppen, vilket blev skitsnyggt :))


Kommentarer
Postat av: Hanna

ooooh vilka söta skor. Söta skor på söt tjej! =)

2010-05-13 @ 21:01:08
URL: http://hundkexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0