Lycklig!

Har ikväll en myskväll för mig själv... Micke är och spelar poker och ska givetvis dra hem förstaplatsen ikväll! :)

Igår firade vi tre underbara år tillsammans. När jag kom hem från jobbet som den finaste mannen på denna gjord och lagade flygande jacob (MUMS) och på bordet stod dessa;


Tio vackra röda rosor :)


Så vi firade med lite supergod flygande jacob och varsitt glas rött och till efterrätt Häagen-Dazs Strawberry Cheesecake-glass! Kan det bli bättre? Vardagslyx med världens underbaraste. Den finaste mannen på denna gjord som gör mig nåt enormt lycklig!


Jag och min kärlek i Prag :)


Även denna lilla underbara lilla godisbit gör mig sjukt glad och stolt!


Provar pappas keps och vill gärna vara med på bild :)



Pappas tjej :) Kolla in fingersättningen!



Häromkvällen ville Melanie bestämt inte sova vid den tiden hon ska,
utan ville istället göra nån form av stretchövning hehehe



Gosetjej!




Nu blir det att läsa lite Snabba Cash och sedan kolla om det är något vettigt på TV denna kväll.
Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0