Enchiladas!

Ikväll blev det enchiladas till middag! Denna sjukt goda (och mindre nyttiga) rätt som är sjukt enkel också! Massa ostsås och tacokrydda ska det vara. Idag hade jag i lite extra cayennepeppar med som gav det lite spice, nice!!!
Jag slängde på en hel del tomat och paprika som topping så att det ser liiiite lite nyttigt ut i alla fall :)


  


Tidigare idag käkade vi grillmat som vi fick med oss från min syster Julias kalas i Skene. Hon fyller 16 år idag och hade en massa folk hemma hos sig igår. Som vanligt blir det smockfullt hemma hos Balikafamiljen när det väl bjuds till fest och pappas grill :) Trots att det var skitväder ute igår ställde han sig och grillade, under carporten hahaha...

Imorn blir det kanske lite öppna förskolan på eftermiddagen och sedan bort till Knalleland och köpa varsin pilatesmatta som vi ska ha här till våra träningspass. Vi har fått hem en träningsdvd med lite lättare aerobics som jag och mannen ska träna här hemma :) Vi testade Zumba förra veckan men det var inte alls kul och alldeles för krångligt vissa gånger så vi gav upp.

Det är tur att man kan träna lite sånt hemma, gottegrisar som vi är. Kom på nu att vi har en låda med kokosbollar i köket som jag tänkte undersöka lite grann. Nu. :)

Nu har förresten Melanie lärt sig vart lampan sitter och säger hela tiden bam, ba, ba, bam och bbbbb, bbb till bollen som hon leker med. Men hon blandar ihop pappa och lampa vissa gånger och tittar på lampan när jag frågar vart pappa är hahaha.
Jag försöker lära henne att säga mamma, men hon totalvägrar och bara flinar och säger sen; papapapappapa... Men jag tror hon egentligen menar lampa. Måste nog vara så! Mmm, jo!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0