Det finns inget dåligt väder...

...bara dåliga kläder...

Jag och Maria kom knappt halvvägs på vår runda för en stund sedan, när det plötsligt blixtrade till och small och sedan kom det där regnet som aldrig slutade så vi var helt dränkta när vi kom hem.
Micke stod i hallen och skratta medans vattnet bara droppade från mitt ansikte och kläderna. Jackan är inte så vattentät, som den egentligen borde vara.
Så - Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...


Nu, efter en god dusch, sitter jag och käkar en god sallad som jag längtat efter länge och nu fick jag äntligen gjort den :) Till detta blir det Sex and the city medans Micke spelar Fallout3. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0