Nät-stayups :)

God morgon!

Uppe rätt tidigare idag, eller bara lite tidigare än vanligt. Melanie har inte sovit bra inatt och ville inte heller sova längre än till 6.30 så det var bara att stiga upp efter en halvtimmes hopp om att hon ska somna om... Undra vad det kan vara? Hon är inte heller speciellt matglad, både igår och nu ville hon knappt äta, ville bara ha flaska. Nu somnade hon igen, det behövde hon.

Blir väl en promenad lite senare, verkar bli lika fint väder som igår. Blev bra varm igår av promenaden, solen värmde gott i ryggen! Det finns än hopp om en fin vår och sommar :) Får hoppas på en riktig dundersommar nu när vi haft en riktig dundervinter. Vintern har känts hur lång som helst på grund av denna snön, nu får det vara nog tycker jag!

Igår fick jag en present av min fina vän Lucia som hade hittat på en liten grej och så hade hennes man lagt paketet på Mickes tangentbord på jobbet. Vad Micke inte såg var att det stod mitt namn på paketet och hade rosa färg, så han trodde att det var jag som hade lagt ett paket där i fredags för att överraska lite, så han öppnade paketet men såg snabbt att det var verkligen inte till honom. Sedan såg han mitt namn på paketet.
När Micke kom hem fick jag paketet och i paketet låg det ett par nät-stayups :) Coolt! Har velat ha såna! De där uppskattas här hemma i alla fall :) Tack Lucia!

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa lite medans min lilla prinsessa sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0