God morgon!

Sitter med kaffet i handen och väntar på att mor ska komma med pannkakor som jag ska äta till frukost. Annars hade det blivit ostmackor, man kan ju inte klaga :) Kaffet smakar för övrigt bläääää men det är kaffe i alla fall. Det är kaffe som vi har fått gratis från ICA Maxi eftersom vi fyllde i en undersökningslapp. Jag som läste fel och trodde att det man kunde ta vilket kaffe man ville men icke, det gällde bara ICA´s kaffe. Never again ICA´s egna kaffe!
Det är ändock bättre än det äckliga kaffet vi har på jobbet i såna där kaffemaskiner. Det smakar och luktar fyyyy så äckligt. Så på jobbet blir det inget kaffe för mig.

Igår var min första arbetsdag vilket var väldigt trevligt. Fick träffa arbetskamraterna och fick även lite jobb gjort. Kändes igår som att jag inte hade vart borta alls länge. Men man glömmer vissa saker ganska lätt.
Det var väldigt skönt att komma hem sen och träffa Melanie igen :) Saknade henne under hela tiden jag jobbade.

Snart är det dags igen för jobb. Börjar klockan 12 och jobbar till 16. Idag hoppas jag på attt få sluta upprepa mig flera gånger om "hur det känns att vara tillbaka". Det räckte de två första gångerna jag svarade på den frågan. Jag var ganska trött i huvudet när jag gick från jobbet.

Ikväll blir det after work med några av tjejerna på jobbet, Claudia, Lucia, Maria, Vanja och Anna. Vi ska till npt ställe som heter Franks, antar att det är ett rätt nytt ställe. Ska bli kul att få gå ut lite, har inte vart ute sen innan jag blev gravid, så nu är det lite dags för mamma också :)

Imorgon kommer Malin och Robert och lilla Alice hit. Vi ska laga lite go mat, umgås och vara ute i det fina vädret. Ska bli skoj att träffa dom igen och för Melanie att träffa sin bästis Alice :)
Jag ska laga mina goda enchiladas med massa ostsås och sen till efterrätt päron i ugnen med after eight och vaniljglass till det. Allt detta toppat med lite Melodifestival.
Kan det bli bättre? God mat, goda vänner och världens underbaraste sambo och dotter :)

Jag är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0