Ensammys

God kväll!

Blir ensammys för mig denna regniga kväll.
Micke är iväg och kollar på fotboll hos en vän, Barcelona-Arsenal, fotboll och öl, grabbigt värre :) 

Idag har vart en väldigt bra och härlig dag!
Vi skulle ju iväg till Maria och träffa henne och Lucia och deras små i förmiddags. Vi skulle vara där klockan 11 men Melanie beslöts sig för att sova från 10.15 till 12.15 så vi fick komma dit efter lunch. Lucia var också sen för att Vincent också sov när de egentligen skulle till att åka.
Det händer inte så ofta att Melanie sover två timmar mitt på dagen, men just idag, när vi skulle iväg, då passar hon på lilla busungen :)
Det blev i alla fall en kortisfika. Maria bjöd på kaffe och goda bullar som hon bakat.
Sedan promenerade jag och Melanie ner till ICA Maxi där vi mötte upp Lucia och Vincent för lite matshopping. För mig blev det blöjor och påskmust. Eller blöjor till Melanie och påskmusten till mig och Micke...

Efter ICA Maxi tänkte jag promenera vidare in till stan och kolla runt lite, men kom fram till att jag egentligen inte har något att göra inne i stan så vi promenerade tillbaka hem, upp för den långa och jobbiga uppförsbacken.
Den är verkligen förjävligt när man inte har gått upp för den ett tag. Var helt svettig när vi kom hem... Bra träning för ben och rumpa är det dock, det gillar jag!

Som avslut, lite bilder från denna härliga dag;


Melanie tittar konstigt när jag kämpar upp för backen :)



Melanie gillar att dricka ur glas. Det "lilla" glaset...



Lite svårt att hålla det alldeles själv ;)



Sedan fick Giraff snuttefilt lite uppmärksamhet också!
Kolla in dreggelfläcken på klänningen :)




Kommentarer
Postat av: Maria

Kikade in hos dig...



Glad Påsk!

2010-03-31 @ 21:23:55
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0