Fika och shopping

Idag har vi vart ute i det fina vackra vädret nere i stan för att träffa fina Anna som kom på besök från sitt pluggande i Växjö. Nu fick hon se hur mycket Melanie växt sen i julas :)

Innan fikandet var jag inne på H&M och lämnade tillbaka en top jag köpte förra veckan som satt lite för tajt. Orkade inte stå i kö med vagnen för att prova så jag chansade och nu fick jag lämna tillbaka den.
Väl inne tänkte jag att jag skulle hitta nåt fint linne och en kofta. Så gjorde jag och var på väg till kassan för att betala men vände och la tillbaka grejerna. Så där gör jag ofta! Blir så arg på mig själv...
Efter lite fundering och en god chai latte tog vi oss till H&M igen och köpte de här grejerna som jag hade lagt undan tidigare. Det blev en vit kofta och ett lila linne, perfekt till ett par tajts som har blivit ett favoritplagg.
Jeansen sitter åt lite grann fortfarande och är bara obekväma men tajtsen är perfekta!

Just nu är jag helt slut så det ska bli skönt att lägga sig i sängen och titta på lite på CSI med en varm och go älskling. 
Melanie sover gott i sitt nya rum som hon fick igår, med riktigt fönster så att man kan mörklägga, istället för lilla fönstret i snedtaket. Jag fick även lite sovmorgon imorse, lite tack vare att det var mörkare i rummet.



Vår lilla solstråle :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0