Tung natt

God förmiddag!

Är trött som en gnu efter en skitjobbig natt där vi vart vakna flera timmar med en envis liten flicka som inte vill sova. Vi vet inte vad det är som spökar, om det är tänderna eller något annat. Febern och gnället tyder mer på att det kan vara tänderna, men inatt verkade hon även rädd och ville helt enkelt inte sova. Efter ett par tre timmar och en flaska välling somnade hon äntligen mellan mig och Micke. Natten var ändå inte ultimat för nån av oss tre. Melanie sov nästan på Micke och hon vaknade flera gånger och sprattlade med benen och ville ha nappen och ville längre upp på kudden, vilket gjorde att varken jag eller Micke kunde sova bra.
Klockan nio imorse vaknade jag av att en leksak åkte i golvet och undrade först hur den kunde falla i golvet när vi låg alla i sängen, men när jag vaknade till lite bättre såg jag att jag var ensam. Micke och Melanie hade gått ner och låtit mig sova vidare, snällt :)
Nu ligger de två upp i stora sängen och tar sig en lur, det behöver dom.

Hoppas, hoppas verkligen att denna natt blir något bättre!

Idag fyller mor 42 år, så det bli lite mat och fika hos henne lite senare i eftermiddag. Blir en go promenad bort i denna "värme", hela 6,7 grader ute just nu! Nu börjar det likna något!

Nu ska jag passa på att ta mitt lilla träningspass medans mina älsklingar sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0