Sol, sol, underbara sol ♥

Vilket underbart vackert ljus det är ute! Den gula lilla pricken långt där uppe är helt fantastisk! ♥

Snart bär det av ner mot stan i det vackra vädret, jag, Micke och Melanie. Vårjackan är framme och användes först igår, dock behöver jag en ny, denna är ful, men så underbart att kunna ha på sig annat än en stor tjock vinterjacka!

Kanske blir det en go kopp kaffe ute i det fina vädret med, sitta med ansiktet mot solen och bara njuta!
Ett par solbrillor till lillplutten ska inhandlas idag med så att hon kan njuta lite av solen lite mer också. Vi ska inte låta henne sitta med ansiktet mot solen som vi ska göra, utan bara så att hon slipper kisa så. Finns så många söta brillor för de små :)

Ikväll är det Melodifestivalfinal! Wiihoo! Jag har ingen aning längre vem som kan ta hem de. Anna Bergendahl är segertippad vad jag läst och Ola ska tydligen komma sist enligt de där bettingsajterna... Men vi får väl se, jag har ju hela tiden trott att antingen Darin eller Eric Saade ska ta hem finalen men nu är jag osäker.
Mickes bror ska sitta med i finalen, sjunde raden! Man blir ju en aning (läs extremt!) avundsjuk!

Nu ska det strykas lite kläder och sedan blir det lite kycklingpiroger till lunch innan vi drar till stan :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0