Semester

Godmorgon!

Regnet smattrar mot vårt fönster i sovrummet medans jag försöker öppna mina trötta ögon samtidigt som en liten Melanie ligger och smaskar på sina tår. Jag kollar på klockan som är 8.23 och sedan får jag en liten spark i ansiktet av Melanie.
Micke hade lagt henne jämte mig när han gick upp klockan sex och inte trodde jag att hon skulle somna om igen och dessutom sova nästan två timmar till.
Det känns som att jag har fått sova ikapp mig lite grann efter några tunga nätter med massa spring fram och tillbaka mellan vårt rum och Melanies rum. Nu verkar också Melanie lite piggare med som också har fått sova ikapp sig lite. Stackarn har ju inte alls fått sova som hon brukar. Men inatt så... :)

Idag ska jag iväg till jobbet och prata semester! Tänk, snart är det sommar och hela familjen får vara lediga länge och vara tillsammans och bara ha det mysigt. Längtar! Känns inte så långt kvar nu när man väl ska planera, men jo, det är ganska långt kvar...suck...

Vi ska i alla fall ha en låååååång semester vi :)



Längtar till jag får ha solen i mitt ansikte så här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0