Rätt låt vann!

Yes! Äntligen en låt som faktiskt har en chans att komma långt i den stora finalen! Tror inte att den kan vinna men den kan komma bland de fem bästa. Den måste först ta sig in i finalen via kvalet, vilket jag inte tror ska vara så svårt.

Jag ville ju helst att Darin skulle vinna, men icke. Anna Bergendahl duger finfint! Tycker det är hur grymt som helst att den unga tjejen vann detta och får uppleva allt det dära.

Jag är bara sååååå jäkla avundsjuk så att det gjorde ont i magen innan. Mickes bror satt i publiken, nästan längst fram och fick se allt detta! Fy! Jag ville också sitta där...
Jag tyckte att dom hade fått till finalen skitbra. Introt med Eye of the tiger och sedan duellen mellan Sverige och Norge... Grymt! Kanske nästa år! Får hoppas att det är lika bra låtar då.

Kanske vi även kan åka till Norge när Eurovision är där i maj, utan att vara men på finalen då, men skoj att få vara i landet där allt händer :) Min bror ska nog sitta med i finalen, han missar nog inte det.


Här är min bror, Aurel, som jag för övrigt saknar väldigt mycket! ♥
Här håller han lilla Melanie som är ett par veckor gammal när bilden är tagen.


Kommentarer
Postat av: aurora

jag saknar han me

2010-03-14 @ 11:58:47
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Det har gått bra :) Han äter en halv burk om dagen en så länge till o börja med :)

2010-03-14 @ 17:41:31
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

ja det är inte långt kvar nu för mig, längtar :)

fin blogg du har :)

2010-03-16 @ 03:39:55
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0