No brills...

Det fanns inge solbrillor till lillan :( De var antingen för stora eller för små, fanns ett par minimini som var för små..

Men en underbar promenad fick vi i alla fall och lite sockar köpte vi till mig och Micke.
Jag tänkte när vi gick att jag skulle ta på mig något annat än mina vinterstövlar idag när det var lite finare väder. Så gjorde jag och tog på mig ett par andra stövlar med lite (mini) klack. Problemet var att jag hann gå kanske 50 meter så hade jag en stor pöl i min ena stövel. När vi kom hem var jag blöt upp till vristerna. Jag kommer inte ha på mig de mer när det är slask ute, en sak som är säker.

Vi hittade en snygg bilstol till Melanie med, av märket Graco. Den kostar 2400 kr. Vi tog en i röd/grå/svart, skitsnygg! Kommer att bli mycket skönare för henne att sitta i denna än i babyskyddet från bvc, som är ganska uselt och obekvämt. Tur att hon inte har så långt kvar med den. Sen räcker denna nya tills hon väger 25 kg.




Det bästa jag har ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0