Mammig liten flicka

God morgon!

Inatt har jag sovit med min lilla Melanie jämte mig :) Jättemysigt, men någon bra sömn blev det inte... Det var längesen jag hade Melanie jämte mig i sängen sådär, inte sen hon var 2 månader drygt.
Hon ville inte alls somna igår utan ville bara vara i min famn. Vi försökte både jag och Micke, och klockan blev tillslut 20.30 när hon tillslut somnade, i stora sängen, medans jag höll om henne. Hon var väldigt mammig igår.

Ska strax börja göra oss iordning lite grann, dags att gå och jobba om ett par timmar. Först ska jag njuta lite mer av min mugg med kaffe, som jag behöver för att orka med denna dag!

Sen blir det fredagsmys, hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0