Earth hour

God kväll!

Idag har vart en jättemysig dag!
Började dagen med en god frukost och kaffe och sedan kom Marie med lilla Nathalie på lite fika, trevlig tjej från mammagruppen. 
Sedan blev det mer kaffe och goda bullar i Målsryd där vi hälsade på jobbarkompisen Ralph och hans Camilla och deras lille söte Robin. Melanie fick självklart smaka på lite bulle. Gick inte att lura henne med banan samtidigt som jag åt min bulle. Hon blev rätt arg då, hehe...

När vi åkte hem köpte Micke varsin kebabrulle till oss från Pinocchio. Till efterrätt gjorde han varsin god smoothie med banan- och ananassmak. Lyx :) 

Ikväll är det Earth hour, då ska vi släcka ner alla våra lampor och tända en massa ljus och ha det mys en timma, fast mys blir det mer än en timma men de är ju inte alltid man har bara en massa ljus tända.

Nu ska jag mysa lite med min lilla prinsessa innan hon ska sova!





Kommentarer
Postat av: Sahra

tack så mkt! Er tös är ju helt gudomligt söt också ;)

2010-03-27 @ 22:22:49
URL: http://sahranellange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0