Back to work!

God morgon!

Klart att natten ska va en av de jobbigaste även när jag kan ligga kvar i sängen och inte behöver gå upp på natten. En massa host och gnäll och svårt att somna om för lillan. Jobbigt :( Är dock rätt pigg nu i alla fall.

Så nu sitter jag redo för min första arbetsdag på länge! Väntar ut tiden lite tills jag ska ut i 8 minusgrader och skrapa min lilla bil och köra ner till jobbet.

Verkar inte heller bli så mycket sovmorgon för Micke idag, hör att Melanie har vaknat och ligger och pratar och snart kräver uppmärksamhet... Pigg som bara den är hon med, hör att hon ligger och gör pruttljud med munnen haha.

Min lilla sötis!


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Har hört om flera som tappar hår med,jag har dock inte märkt av något och hoppas jag slipper det med. Inte för att det är hela världen då, men ändå.

Skönt att du inte märkte av något med viktuppgång och så, jag hoppas jag slipper det med :)

Kram

2010-03-04 @ 12:23:57
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0