Back to the reality :) ♥

God kväll!

Ytterligare en dag med värme, sol, lycka och kärlek :)

Vaknade tidigt till ett vackert ljus genom persiennerna och av en glad liten Melanie som låg och pratade i sin säng. Underbart med ljusare morgonar nu, speciellt när jag ska börja gå upp tidigare än vanligt och jobba. Dock bara torsdagar. Fredagar jobbar jag på eftermiddagen.

Har haft en jättemysig dag med mina fina vännerLucia och Maria, deras barn och min underbart gosiga dotter :) Lite shoppning på Cubus efteråt, en top från barnavdelningen blev det :) tur att man fortfarande är rätt liten och då kommer billigare undan, 79 :-

Imorgon börjar jag som sagt jobba. Tillbaka till verkligheten :) Ska bli kul att komma tillbaka men lite jobbigt att behöva gå upp lite tidigare och mest jobbigt att lämna Micke och Melanie. Kommer kännas konstigt att åka hemifrån ensam och att Micke ligger kvar i sängen och sover. Skönt att det bara är fyra timmar jag ska vara borta och bara en dag i veckan jag ska upp så tidigt, i alla fall denna månaden, sedan blir de fler dagar i veckan framöver.

Nu blir det Heavy Rain och lite pepparkakor och Pucko med ljus choklad :) Och självklart den bästaste Micke att mysa med! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0