Babycafé

Äntligen tog vi oss iväg till babycafé på öppna förskolan! Har velat gå många gånger men Melanie har alltid sovit vid den tiden, hon har sin förmiddagslur då. Så igår så tänkte jag att vi måste ta oss dit ändå, så får hon flytta lite på luren. Men det behövde hon inte för hon vaknade senare imorse, sov till 9.00 så då blev det frukost och lite lek och sedan gick vi bort.

Vi hade mycket trevligt men lite lek och sångstund och lite fika. Ska se till att gå dit nästa tisdag också.

Nu sover Melanie sin första lur för dagen innan vi ska ner mot stan och köpa en liten present till lilla Alice som blev 1 år igår! När Micke slutat sen ska vi iväg till Göteborg på födelsedagsfika :)
Malin och Robert förlovade sig dessutom nu när de var i Turkiet sig så det blir en fin blomma till de också.
Grattis till hela familia :)


Till något mycket, mycket tråkigare :( Otrohet
Igår fick jag reda på en grej som gjorde mig minst sagt väldigt förvånad och väldigt, väldigt förbannad och ledsen. Hade inte en tanke på att något sånt här kunde hända alls, så jag är rätt chockad! Hur kunde det hända?
Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, speciellt inte när det handlar om en av ens vänner. Vad gör man när ens vän har gjort bland det värsta man kan göra mot någon? Kanske är det fel av mig att säga så men detta är sjukt svårt att ta in och smälta och kanske även försöka låtsas som ingenting.

Skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0