Trött i kroppen...

Som rubriken lyder... Är hur trött som helst efter en lång dag. Började dagen med en mysig frukost med min lilla älskling och sedan blev det dusch och snabblunch innan vi gick ner till stan för att vara med på sångstund. Men klockan blev mer och mer och vi hann inte till sångstunden :(

Så vi tog lite mellanmål på torget och shoppade lite sommarkläder till Melanie :) Hur söta som helst. Bilder på detta kommer imorn!

Sen tog vi pappa Mickes Audi hem och fixade mat till Melanie och till mig och Micke. Det blev tomatkyckling för Melanie och Flygande Jacob för oss. Gjorde även ett par portioner Baby-flygande jacob till Melanie som hon får smaka på imorn.

Efter två avsnitt Sex and the city är jag även helt slut i ögonen men ett halv avsnitt CSI ska jag nog klara av tillsammans med stora alskling innan det är dags att sova :)


Målningen kommer jag att fortsätta med imorn då det är dags för sista strykningen, wiihoo!


Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0