Sjukfrånvaro!

Jag är sjuk igen :( Har inte orkat engagera mig i att skriva alls.
Denna gången var det mitt egna fel...då jag badade mitt i natten på midsommar. Men så klart, efter lite alkohol i kroppen så känner man väl inte hur kallt det egentligen är. Jag frös faktiskt innan vi åkte till Varberg och inte blev det varmare i luften under tiden vi var där haha...

Men men, gjort är gjort, jag hade skiiitkul i alla fall!

Nu ska jag bara försöka ta mig igenom två och en halv arbetsdag innan det är SEMESTER :)
Att vara hemma med en lite pluttis som kräver konstant uppmärksamhet är inget vidare när man är sjuk. Än mindre att jobba, men det ska nog inte vara några problem nu när jag har något supergött att se fram emot :)

Imorgon kommer Mickes morbror Ulf hit och hälsar på. Har inte träffat honom innan så det ska bli skojigt! De hade hoppats på att få titta lite fotbill ihop, men det visas ingen match förrän på fredag och då har han redan åkt, så det får bli nästa gång :)

Ska skärpa mig med skrivandet framöver, men tills nästa gång så bjuder jag på lite bilder på den finaste och underbaraste och bästaste lilla flicka jag vet! Och hon är min ;)















Vi säger hej svejs så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0