Projekt: Säker trappa

Igår startade vi vårt nya projekt här i huset; göra trappan snygg och säker! Trappan ska gå från röd/brun till vit med svarta halkskyddsmånar. Efter en olycka förra veckan så blev detta rätt akut och igår började vi slipa och idag har jag gjort grundmålning nummer 1. Imorn fortsätter jag måla.
Glömde av att ta ett kort på trappan innan vi började för att kunna se före- och efterbilder sedan men jag får väl visa sen hur trappan blev iaf :)

Idag fick vi också reda på att fönsterbytet kommer att ske här om två veckor! Wihooo! Ska bli så gött med nya, snygga fönster med vita kanter istället för bruna! Så slipper vi även höra allt så tydligt utifrån och slipper det kalla golvet i vinter!

Ska servera mig själv och Micke lite Panaeng-kyckling med ris nu och sen blir det Sex and the city :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst:) jag me:)

2010-06-08 @ 12:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0