Öl på torget

Det fina vädret forsätter och jag hoppas att det fortsätter mer och mer och mer och mer och ända fram till midsommar och gärna resten av juli och augusti också :)
Efter mitt "långa" arbetspass på jobbet idag tog jag och Melanie en roadtrip till Örby och hälsade på Anna. Där fick vi äta glass och gladast för det var nog Melanie, som fick smaka på en hel del glass.
Väl hemma i Borås igen mötte vi upp pappa Micke på jobbet och sedan satte vi oss på torget och tog öl och cola med snälla och roliga Moa som jag inte träffat på jättelänge. Man blir verkligen på sjukt bra humör av den människan, alltid glad och skrattar högt och glatt :)


Anna och Melanie :)


Nu så kan jag även visa hur trappan blev. Målningen är helt klar och vi kan äntligen gå på varje trappsteg :)

Tadaaaaa :)


Nu blir det mys med den bästaste mannen jag vet!

Kommentarer
Postat av: mamma louise

trappan blev ju super:)

2010-06-17 @ 09:01:36
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Lenita

vad fint ni bor=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0