Min helg!

Min helg har vart superkul! Firade midsommar hos familjen Hammarsten i Kinna :) supergod mat och supertrevlig sällskap blev en superafton!
Jag och Lucia bestämde oss för att göra ett besök i Varberg senare på kvällen och när vi kom hem väntade bad och bastu. Våra män var ganska så lulliga och glada :)
Dansa i massor fick vi i alla fall göra, me likey :)

Jag har inga bilder från dagen och kvällen iförrigår och igår för jag glömde minneskortet hemma, men kameran fick jag minsann med mig. Så typiskt mig!
Här är i alla fall jag innan jag tog ur minneskortet, innan vi åkte hemifrån... Så här blev håret efter lock-och plattång...




Idag har vi haft ätit dundermiddag igen á la Aurora, ute på vår altan.
Melanie fick bada lite i sin bassäng vilket hon älskar. Hon fick använda sin baddräkt första gången. Den var lite stor så hon kan ha den ett bra tag till :)








Vet inte vad Melanie hittade där nere men rolig ställning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0