Laktoskänslig

Trappan börjar likna en riktig trappa igen. Imorn ska jag jobba eftermiddagspasset så att jag kan måla en tredje och förhoppningsvis sista gång med grundfärgen så att vi sedan kan ge oss på den riktiga färgen och så klart, halkskydden!


Börjar nu bli riktigt trött på att få ont i magen av minsta lilla mjölkprodukt jag äter! Vill äta nånting nyttigt till frukost så jag valde knäckebröd och keso men nu fick jag ont i magen. Havregrynsgröten funkade inte då jag fick kväljningar. Så, ingen mer havregryn på ett tag och ingen mer keso.
Jag får inte äta ost, glass, youghurt, keso, grädde och så vidare, och så vidare. Men vissa saker kan jag inte bara vara utan, som typ glass och ost. Får inte äta det för ofta bara.
Får komma på något nytt som är nyttigt och gott till frukost.
Förslag någon??
Någon mer laktoskänslig?

Soyamjölk och havremjölk funkar inte och speciellt inte tofuglass! De laktosfria produkterna är även rätt dyra men vi får köra med det i matlagning i alla fall.

Gaah!


Mmmmmm...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 02:41:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glass är då aldrig fel. :P

2010-06-11 @ 16:34:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0