Klaaaaart :)


  
Tadaaa! Vårt vardagsrum idag :)                             Vårt vardagsrum tidigare...


Äntligen är allt klart med fönstrena och rullgardinerna uppe i sovrummen! Nu är det bara till att bestämma vad vi ska ha i vardagsrummet och så ska väl fönsterbrädorna upp sen för lite blommor också.

Eftermiddagen idag har vart jättemysig, en del gnäll från Melanie som vart trött men annars har det vart super. Vi spenderade den med Maria och hennes busingar. Åt en god sallad på Orion och sedan promenerade vi runt i stan och jag ville få fatt i nån klipptid. Gick in på en salong mitt på torget som jag aldrig sett innan. Lite billigare och drop-in. Dom tog emot direkt och JÄKLAR, jag var klar på en knapp halvtimme, klippning och fön. (ett par utländska damer som knappt sa något men gjorde ett bra jobb). Dock fick jag en lite tantig frisyr när jag blev klar med föningen men jag är nöjd. Tänkte försöka locka/våga håret lite imorn också så då kanske jag visar en bild om jag lyckas :)

Vi gick sedan vidare till systemet och köpte några öl var, blev två stycken Corona till mig som jag sitter och njuter av nu... Yum!

  
Hej svejs :)



Kommentarer
Postat av: stephanie

Blev jättefint Lilli:)

Ja lägg upp en bild på nya frisyren:)

2010-06-24 @ 22:50:05
URL: http://abeautifulmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0