Dumma pollenmonster!

Den hära pollenallergin! Jag som trodde att jag skulle slippa den iår då jag inte kände något i början av våren, men icke! Har nysigt säkert 153 gånger idag och näsan är täppt, ögonen är tunga, trött som f*n och huvudvärk!Ska jag ta tabletter mot detta så kan jag räkna med att bli ännu tröttare och det har jag inte tid med! Så jag får står ut... Suck.

Dumma pollenmonster!


Hur som helst så har vi nu börjat plocka ner grejer vid fönstrena (gardinerna i alla fall :)) då de kommer och levererar fönster på måndag och börjar byta antingen tisdag eller onsdag :) Så nu ser det ut såhär:


Vita kanter runt om kommer det att bli sen! Inga panellängder har vi bestämt, Melanie har redan vart där och dragit lite grann redan. Kommer nog bli nån snygg rullgardin eller liknande.


Nu blir det en kopp pepparmintste och Sex and the city!

Hej svejs!



Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

kommer blir jätte snyggt

2010-06-18 @ 10:08:02
URL: http://blogg.mama.nu/floosan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0