Besök / Skene / fotboll / mojitos

Äntligen fick vi träffa Therese igen! Vi hade inte träffats sen Melanie var två veckor! Det var jättekul att hon kom idag, men sin sambo Patrik. I sommar, under vår semester, ska vi hälsa på dom borta i Burseryd och ta en grillkväll och den efterlängtade vinet ihop :)

Eftersom vi hade något att göra idag på eftermiddagen kom jag med ett bra förslag att åka till pappa&Co i Skene, vilket var en ren tur eftersom de åker till Serbien på måndag och vi hade inte träffats mer innan dess. Så vi fick umgås lite med dom och kolla fotboll och dricka öl. Där fick Micke och pappa stå för öldrickandet, jag körde Audi hem!

Väl hemma igen gjorde Micke varsin god Mojito (jättestark) och till det blir det lite fotboll, USA-England, kebabrulle och efter fotbollen, lite TP :)
Förstår dock inte att dom i publiken och framförallt spelarna klarar av dessa j*vla tutor dom har i publiken som är meterlånga och fruktansvärt färgglada och låter som en jäkla bisvärm!
Står säkert 157 sydafrikaner utanför arenorna och säljer såna här till alla åskådare och säger; Yes, very good and NOISY! Please buy and support the players! (med fruktansvärt rolig engelskt uttal :)


Jag och mr Mojito!

Koftan satt inte som den skulle när bildens togs så därför blev den en censurprick!


Kommentarer
Postat av: aurora

du är så finnnnnnnnnn min underbara doter

2010-06-12 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0