After the after work

Idag är jag och Micke lite trötta efter gårdagens after work. Det var väldigt trevlig att så många kunde samlas och umgås och vädret var ju helt underbart! 
Efter några öl för mig och vin för de andra stack vi till Puls och lyssande på lite sjukt hysterisk hårdrock och fick gratis drinkar av Marias bror och sedan gjorde vi det stora misstaget att gå till Harrys, för sista gången. Gott däm, kände mig hur gammal som helst bland dessa ungdomar som var där! Var jättelängesen jag var där men det har inte ändrats nåt, förutom att man är en av de äldre som går dit. Musiken ska vi inte ens tala om, sjukt dålig. Dansa har jag glömt av hur man gör om man tittar på hur de som var i lagom ålder gjorde det. Det ska studsas upp och ner och hoppas fram och tillbaka och rotera i en ring... Eh, hmm.. 
Hade mycket roligare på Puls bland de unga hysteriska hårdrockarna.


Melanie sov hos min mamma inatt och det hade gått jättebra. Vi passade på att gå ner på stan tidigare idag och käka frukost där och njuta av det fina vädret. 
Nu håller jag på att fixa lite med trerättersmiddagen som jag ska bjuda min man på :) Kommer bilder på detta senare!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0