Detta bloggande...

...har inte legat i mitt främsta intresse de senaste dagarna... Har varken haft ork eller lust att sätta mig ner och skriva. Har idag, efter nästan 1 år, skrivit klart min förlossningsberättelse. Det tog BARA 1 år...

I tisdags kom vi hem från Göteborg där vi vart i fyra dagar i Mickes brors hus. På lördagen var vi borta vid Backaplan och kollade lite i affärer, jag kollade skor och Micke kollade efter tofflor som han köpte men jag hittade ingenting, som vanligt.
På söndagen kom Malin, Robert och Alice och hälsade på. Vi käkade lite god mat och spelade Alias och Uno :)
Sedan var det dags för Liseberg på måndagen och det var det största misstaget vi gjorde! Det var löning, Lotta på Liseberg, semester och fint väder. Så det var hyyyyyyyyysteriskt med folk! Balder hade ca 60 minuters kötid så det blev inget Balder för oss. Jag åkte i alla fall Uppskjutet och Micke åkte Hanghai där vi stod i kö i mellan 20-40 minuter på vardera karusell. Sjukt.

Imorgon kommer Lucia med familj hit :) Micke och Tommy ska på bio och se Inception och jag och Lucia och barnen ska vara hemma och ha det mysigt.

Här kommer lite bilder från helgen :)


Vi var nere vid havet som är nära där Mickes bror bor.



Mys mys :)



Vi spelade lite Wii Punch Out.



Så här är också ett sätt att dricka välling på :)



Uppskjutet!!


Som vanligt som är det "Borta bra med hemma bäst" som gäller! Det var underbart att komma hem till sitt egna igen. Hotell är en sak men att bo hos någon annan är en helt annan sak. Skönt att vara tillbaka i mitt egna kök och badrum och självklart sängen :)

Nu blir det snart sängen och lite CSI och sova tidigt för vi är sjukt trötta!

Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0