Besök från norr :)

Nu var det dags igen för ett litet inlägg :)
Händer inte jättemycket här hos oss förutom att vi njuter av att vara lediga och har fått fixat lite grann här hemma. Fönsterbrädor har satts upp och även gardiner så nu har det blivit jättefint här hemma :)

Ikväll kommer Mickes bror Patrik med familj från Gävle och ska stanna tills lördag, så våra 90 kvadratmeter kommer vara nog fyllda :) Ska bli skoj! På fredag blir det säkert djurparken, där jag inte vart sen jag var 6 år, så nu är det dags!

Vädret vände idag också! Blev jättefint nu på eftermiddagen så jag passade på att lägga mig och bränna litegrann medans Melanie sov. Gött!

Melanie har börjat lära sig massa grejer nu. Bland annat härmar hon en en hel del när man gör vissa grejer och så kan hon gå när man håller i hennes armar och så tar hon sig framåt i någon slags krypning lite snabbare hehe... Hon kryper inte den klassiska krypstilen utan drar sig fram med ena benet åt sidan och det andra benet under sig typ. När Micke förklarade detta för BVC-sköterskan i fredags så visste hon inte riktigt hur hon skulle sammanfatta det där med krypningen och skriva ner det på ett bra sätt haha...

Nu ska jag ta mig en dusch innan det är dags för en spännnade fotbollsmatch :)))

Hej svejs!




Kommentarer
Postat av: Bengan

Hejsan!!

Jaha så Patrik den drummeln kommer ner också? då blir det ju dubbelt besök från norr :)



Fast gävle vet jag väl inte om man kan kalla för norrland egentligen...hahah



Hälsa alla och krama Melanie från oss!

2010-07-07 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0