Another list...

Namn: Lilli

Beroende av: Melanie, kaffe och facebook (jag tänker varje dag att det är sista gången jag loggar in och jag ska avsluta mitt konto, men jag ska bara...ska bara... ska bara...)

Vad tror folk om dig? Bland annat att jag är väldigt blyg...

Stämmer det? 
Jepp.  

Hur imponerar man på dig? Intelligens. Bra humor och sjuk humor. Jag skrattar åt det mesta.

Brukar du skratta för dig själv? Roligast att skratta tillsammans med någon så jag håller mig så jag får ont i magen tills jag kan dela glädjen med någon. Däremot är jag duktig på att skratta ÅT mig själv.

Vad står det i ditt senast inkomna sms? Från Micke; Skytteltrafik senaste timman upp o ner, upp o ner, hon ställer sig upp hela tiden

Vem ringde du senast?
 Therese  

Antal timmar sömn inatt:
ca 7 timmar, med ett avbrott på en halvtimme.

Sov du ensam:
Nej, bredvid Micke.

Brukar du komma i tid:
Oftast ja.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart. Mörkt överhuvudtaget.

Vad tycker du om fötter:
En av de fulaste delarna på min kropp i alla fall, på andra är dom okej om dom är välskötta och inte luktar illa.

Hade du en bra kväll igår:
Jadå, somnade på soffan när vi låg sked och kollade avsnitt efter avsnitt av Cougar town.

Favoritdryck på morgonen: Kaffe!

Sysslar du med någon idrott: Barnvagnspromenad med Melanie i! Och om det räknas att springa upp och ner för trappan ett trettiotal gånger varje kväll när Melanie SKA sova men inte vill. (se fråga 8)

Är du nöjd med ditt liv: Ja, jättenöjd.

Vad är det värsta du vet? Det mesta som krälar och kryper som typ spindlar, silverfiskar och andra småkryp. Barnmisshandel, falskhet, pms...  

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jepp, jag har väldigt bra vänner!

En speciell dag du minns: När Melanie föddes.  

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Micke

Vill du gifta dig: Oh I do, I do!

Är du musikalisk? Hihihihi, näeee. Men jag tror att jag sjunger så jäkla bra när jag är ensam i bilen men hög musik på.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller något annat bubblande kallt, typ bubbelvatten.

Biter du på naglarna: Nej, ibland nagelbanden.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Vad är det finaste du fått? Melanie ♥ 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ha sex. 



Kommentarer
Postat av: Spiderchick

najs :)

2010-08-25 @ 11:03:19
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0