Oj oj oj

God dag!

Hujja! Nu är jag helt slut efter en promenad ner till stan och tillbaka! Jag och Melanie skulle bara ner till Maxi och handla lite men Maria hängde på så det blev in till stan, sen Maxi och sen hem.

Var inne på DinSko och kollade lite på skor. Är lite sugen på ett par converse fast "fake". Har inte råd med några egentligen men gick och provade och kände lite på dom och kom fram till att de som var "fake" satt skönare och var mer än hälften så billiga än de riktiga. På Eurosko hittade jag dom riktiga.

Vi gick sen vidare till Åhlens där jag hittade vantar till Melanie. Hon vill gärna sticka fram händerna när hon sitter i vagnen ute och blir lätt kall så vi vill ha ett par vantar på henne, i alla fall medans det fortfarande är den lite kallare våren.
Så det blev ett par rosa och ett par svarta vantar. Får se hur länge de får sitta på när de väl kommer på ;)


Igår var vi också nere i stan, med Vanja. Blev en promenad ner och upp för backen igen. Bra för benen och rumpan :)
När vi kom tillbaka provade Melanie på att gunga för första gången. Det ska hon få göra fler gånger! Så fort det blir fint väder ute igen. Jag filmade med min mobil men den har så jäkla dålig kamera så det blev ingen vidare film. 


Damn! Just i skrivandets stund ringde Micke, han har vart på personalmöte på jobbet och fått mer info om vad som kommer ske. Han ska stänga ner och komma hem och ge mig de hemska nyheterna :(


...

...

...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0