Update

God förmiddag!

Uscha fy vilken natt det var inatt! Melanie har blivit förkyld igen... Suck... Stackarn sov säkert fyra timmar inatt bara, precis som sin mamma och pappa. Så jag är bra trött nu. Vill och borde sova, men kunde inte somna jämte Melanie i sängen, får försöka igen...


Jobbet då... Jo, är väl många som inte är nöjda. Vilket jag kan först. Jag hade också vart väldigt besviken och ledsen om jag förlorat jobbet. Är ganska många som får gå :(

Jag får stanna kvar och mannen min får stanna kvar. För en del tycks kanske detta inte vara en självklar grej, att jag ska få stanna. Men det är ju för språket...
Och sen, hur kommer det sig att man får höra vad vissa tycker just vid såna här tillfällen? Säg inte till mig att jag är duktig annars! Säg som det är istället!
Här har man suttit och ärligt talat glatt sig åt hur allt till slut löste sig när jag gick på mammaledigt och nu får man höra hur det egentligen låg/ligger till...
Fy fan...

Dessutom ska det tjafsas om vem som har vetat och inte vetat vissa saker under denna varslingtiden. Ska man inte bara vara nöjd att man får behålla sitt jobb? Istället beter man sig som en tönt...
Hallå liksom...
Blir så besviken!


Igår delades i alla fall uppsägningarna ut. Så jag är återigen glad att jag är mammaledig och inte på jobbet.
Imorn är jag dock där och får möta de där blickarna.
Vill inte.


Men...


I think I've made up my mind now.....





Kommentarer
Postat av: Fernando Prada

Hej Lilli! Först och främst är jag glad att ni fått stanna. Det är inte lätt med jobb just nu... men men... det där med att folk håller inne med saker tills det blir kris är inget ovanligt... på nåt sätt typiskt! Men skit du i det! Jag vet iaf att du är duktig på det du gör (även Micke) =)! Ha det bra och vi hörs! Resten av The Prada family hälsar!

2010-04-25 @ 03:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0