Tjejmiddag

Tjaa, vad ska jag säga...
Dagen igår var verkligen inget att hurra för, i alla fall inte dagen fram till klockan 17. Arbetslusten var nere på minus 0,00 och stämningen bland arbetskamrater var nere i botten. Totally!

Kände inte för fem öre att vara där igår. Jag satt mest och stirrade in i skärmen...

Många frågor, många spekulationer...

Mer information kommer på måndag eftermiddag. Fackmötena har börjat och jag har ingen aning nu hur det går för mig då jag inte är med i facket. Återstår att se...

Nåja...

Efter en lång arbetsdag med sura miner, dålig stämning, besvikelse, ilska, jag vet inte allt, blev det en jättemysig och rolig tapasmiddag med Sandra, Claudia och Daniela på Babbel här i Borås. Maten var jättegod!
Efter middagen gick vi vidare till Café Viskan för att ta varsin chai latte. Väl där fick vi visa leg för man fick inte köpa något om man var under 18... Eh? What?! För en chai latte? Jag slängde fram mitt leg och de andra också och killen skämdes nog en aning efteråt.
Vi satte oss på uteserveringen och pratade lite mer gamla minnen och självklart lika högt som vanligt :) (sist vi sågs blev vi nästan utslängda så högljudda vi var)

Sedan bar det av hemåt till min älskling! Vi tog varsin öl och kollade på underbara roliga Solsidan!


Nu väntar jag på att solen och kanske en aning värme ska komma då vi hade tänkt grilla idag men verkar inte bli nåt...

Däm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0