Städdags

Tar mig en kopp kaffe innan jag tänkt dra fram dammsugaren och dammsuga upp allt grus som ligger på golvet som kommer från vagnen. Inget skoj, men måste göras...
Melanie sitter och bankar för fullt på sina leksaker, slår de emot varandra och viftar vilt med dem i luften och pratar för sig själv. Säger titta, titta, titta hela tiden :)

Efter att jag städat och Melanie tagit sin lilla eftermiddagslur ska vi promenera ner till Maxi (igen, känns som att jag bor där) och handla lite mat till Melanie och även lite mat till imorn när Lucia och Maria ska komma hit på lite fredagsmys. Micke ska iväg på grabbkväll. Vi ska dricka lite vin och käka lite gott. Tänkte göra en god pastasallad med lite god baguett till.

Lucia och Maria var här igår med sina små, Jolie och Vincent. Melanie sov igenom hela deras besök så nån lekstund för Melanie ihop med busarna blev det inte. Får hoppas på lite bättre väder snart igen så att man kan vara ute allihop och gunga lite.

Efter deras besök promenerade vi ner till staden och köpte mascara till mig och för att leta efter den nya Marabou - Polkagris. Jag själv gillar inte choklad så värst men jag var tvungen att testa den. Den var faktiskt god!
Vi gick också in på H&M där jag hittade en jättesöt keps till Melanie. Jag provade den på henne där och hon blev så glad så jag var tvungen att köpa den :) Se så glad hon är! Jag fick inte sätta på den som den ska vara dock... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0