Nymålat!

Äntligen känner jag mig lite friskare! Näsan är fortfarande lite rinnig men annars är det bra. Såret på näsan är också kvar men försvinner väl sakta men säkert. 

Häromdagen beslöt vi oss för att börja måla vårt badrumsskåp till vitt. Jag är nöjd med hur det blev och ljuset i badrummet är bättre nu också. 

    
Före                                                                Efter


Igår var det vårstädning på gårdarna. Mycket folk som var ute och krattade och sopade bort småsten och grenar så nu är det rent och fint ute på våra gräsmattor. Medans vi städade var Melanie hemma hos sin mormor där hon även hade spenderat natten. Första natten för oss utan Melanie! Det gick bra, både för oss och Melanie. Vi passade inte på att sova ut som vi kanske borde gjort utan istället målade vi klart badrumsskåpet. Först halv ett på natten gick vi upp och lade oss.

Idag blir det grill! ICA Maxis hamburgare, igen, yay! Sjukt goda!
Sedan blir det väl bara att ta det lugnt. Micke ska nog spela lite ps3 och senare kanske man kan spela lite TP ihop :) Micke har nu hittat hur han ska ta sig vidare i sitt spel Fallout 3 som han har lagt åt sidan ett tag.

Nu ska jag ta och läsa lite Snabba cash! Bjuder på ett par nya bilder på Melanie först :)








Kommentarer
Postat av: Fernando Prada

Skåpet blev jättebra! Vilken skillnad!

2010-04-26 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 
RSS 2.0